JULLIE ...
  … zijn een onderneming die volop investeert in innovatie.
  … nemen de nodige inspanningen om de dagdagelijkse taken/processen te digitaliseren en zorgen daardoor voor eeninterconnectie op alle niveaus.
  … product of dienst staat in het teken van VR, AR, AI.
  … zijn vastberaden om de interne digitale transformatie hand in hand te laten verlopen met de inzet/mankracht van dehuidige medewerkers, om zo tot een ideale balans te komen.
  … hebben onlangs een intelligentie-injectie uitgevoerd.
  … staan als onderneming klaar om op een radicaal andere manier producten te gaan maken of diensten te verlenen,Industrie 4.0 is voor jullie the next stap.

   WAAROM DEELNEMEN ONDER DE PIJLER “DIGITALE TRANSFORMATIE”
  …  Via ons bereik kan je het grote B2B en B2C publiek op de hoogte brengen van je transformatie.
  …  Je krijgt extra aandacht binnen onze eigen mediacampagne (sociale media, magazine, …).
  …  Wij bieden je een platform aan, om zo je digitale producten/diensten op een juiste manier in de kijker te zetten.
  …  We voorzien een apart onderdeel op onze website en duidelijke wijzigingen op onze online kaarten.
  …  Je kan een voortrekker zijn in de DIGISPOT (= De Digispot is een verzameling van deelnemende bedrijven die met hunCore business volledig binnen onze digitale pijler vallen).
  …  Samen met jou en de andere deelnemende bedrijven kunnen we dit thema extra aandacht geven en spring je er metjouw bedrijf extra uit.
  …  Het imago t.o.v. klanten, leveranciers, buurt, … verbeteren.

   #FUTUREPROOF
  …  Gebruik je website om te vertellen welke digitale transformaties jullie reeds zijn ondergaan en wat hiervan deresultaten zijn.
  …  Zorg ervoor dat er over je #futureproof inspanningen geschreven wordt. Bepaal samen met je communicatieafdelingwelke campagne je in de media wil belichten en duid iemand aan om de vragen van de pers te beantwoorden.
  …  Door deel te nemen, draag je bij tot het sensibiliseren van de maatschappij en kan je samen met andere bedrijven eendigitaal draagvlak creëren.
  …  Toon wat het verschil is tussen voor en na wanneer je bepaalde transformaties hebt doorgevoerd. Laat bijvoorbeeld devoordelen zien van jullie digitale investeringen. Waterdichte bewijzen overtuigen het sterkst.
  …  Zorg dat elke medewerker een aanspreekpunt en een ambassadeur is binnen je bedrijf. Laat zien dat jullie klaar zijnvoor de toekomst.