MEER WETEN OP MAANDAG

Na 30 jaar is het onze beurt om de deuren te openen! 

We geven je een unieke blik achter onze schermen, je kan wist-je-datjes ontdekken en je laten inspireren door onze mooie verhalen doorheen de 30 jaar. 

Volg je ons al op social media zoals Instagram, Facebook en LinkedIn? Wees als eerste op de hoogte van de laatste nieuwtjes!

30 JAAR OPEN BEDRIJVENDAG

 
1990: Oprichting
1994: JDE in Wallonië
1995 - 2016: JDE-OBD in Brussel
1997 - 2005: ‘Open Bedrijvendag Nederland’
1999 - 2005: Benelux Open Bedrijvendag > Vlaanderen, Brussel, Wallonië, Groot-Hertogdom Luxemburg & Nederland
2002 - 2005: ‘Open Bedrijvendag Noord-Frankrijk’
2015: Voka Open Bedrijvendag in samenwerking met Roularta Media Group
2018: JDE wordt georganiseerd door Sudpresse
2020: 30ste verjaardag

29 MAGAZINES

Wie kent het magazine van Voka Open Bedrijvendag niet? 
Maar daar komt nu verandering in.  Het jaarlijkse Voka Open Bedrijvendag magazine wordt niet langer gedrukt.

29 jaar werd er steeds angstvallig uitgekeken naar een exemplaar van dit magazine. Het iconische magazine, waarin een gedetailleerd overzicht met kaart toonde welke bedrijven hun deuren openden voor het grote publiek. Het 30ste magazine had de kers op de taart moeten zijn in 2020 nav ons jubileum jaar. Niettegenstaande kwam Covid-19 op ons pad en hebben we geheel onverwachts het roer moeten omgooien. Een digitale, virtuele variant waarbij we een toonvoorbeeld zijn van de digitale versnelling. 

De deelnemende bedrijven waren al terug te vinden op de website. Elk deelnemend bedrijf heeft een eigen bedrijfspagina waarop algemene informatie, wist je datjes, hun duurzaam verhaal, openstaande vacatures,.... terug te vinden zijn. Ook de bezoeker zoekt hoofdzakelijk digitaal. Via digitale kanalen gaan we onze bezoekers verder op de hoogte brengen en de deelname van de bedrijven in de kijker plaatsen. 

Voor iedereen, met name : de bezoekers, de bedrijven , de stakeholders als de medewerkers van Voka Open Bedrijvendag was het magazine een publicatie waar hard naar uit gekeken werd en heel hard aan gewerkt werd. Vandaag slaan we deze bladzijde om! 

Door maximaal en volop virtueel in te zetten in 2020, weten we dat het grote publiek digitaal de weg vindt naar ons en wij zo op deze manier onze missie mbt ondernemerschap nóg verder kunnen uitdragen.

 Blader nog eens door het allereerste magazine van 1991 en het magazine van 1992.