ZONDAG 3 OKTOBER van 10u tot 17u! Noteer alvast deze datum in je agenda.

Elke eerste zondag van oktober openen sinds 1991 honderden bedrijven uit de meest uiteenlopende sectoren de deuren voor het grote publiek. Met honderdduizenden bezoekers is het event telkens weer een schot in de roos. In 2021 vindt Voka Open Bedrijvendag voor de 31e keer plaats en dit op zondag 3 oktober.
Als bezoeker krijg je de unieke kans om te ontdekken hoe je favoriete producten gemaakt worden, hoe bedrijven tewerk gaan, waar je buurman werkt,... Voor een bedrijf is het dan weer dé gelegenheid om trots te tonen wat er dag in dag uit achter de bedrijfsmuren gebeurt en uit te pakken met nieuwe gebouwen, producten, collega's en nog veel meer!

“De missie van Voka Open Bedrijvendag is het ondernemerschap tonen aan het grote publiek. Een maatschappelijke rol die we met veel goesting vanaf nu 365 dagen, 7 dagen op 7, 24 uur op 24 vervullen.”

 De eerste virtuele editie vorig jaar was een groot succes. Meer dan 350.000 unieke bezoekers hebben het digitale platform openbedrijvendagvirtueel.be bezocht in het eerste weekend van oktober. Straffe bezoekersaantallen die onze verwachtingen overtroffen. We zetten in 2021 de digitale trend door en schakelen nog een versnelling hoger. Het zien, voelen en horen van eenbedrijf geeft nog steeds iets extra, maar het virtuele zal niet meer verdwijnen. We kiezen daarom voor een combinatie van de twee, een hybride editie.!
 

Van grootste ééndagsevenement naar beleving het hele jaar door!

 Naast onze sociale media kanalen kan je nu op elk moment, waar dan ook, virtueel bedrijven bezoeken en dit volledig gratis. Een aanvullend alternatief voor iedereen die zijn honger naar bedrijfscultuur wenst te stillen. We zijn ervan overtuigd dat de verhalen van de deelnemende bedrijven dermate interessant zijn, dat we Voka Open Bedrijvendag willen opentrekken van het grootste ééndagsevenement van Vlaanderen & Brussel naar een beleving die 365 dagen per jaar, 24u op 24 beschikbaar is.Zo brengen we ondernemerschap nòg dichter bij het grote publiek. Zo spreken we meteen ook de taal van Generation Z, de toekomstige deelnemers op de arbeidsmarkt voor wie iets vaak niet bestaat als het niet digitaal beschikbaar is.