Zij zijn alvast overtuigd
Laat je inspireren door de successvolle deelname van andere bedrijven. Ze vertellen je met plezier over hun positieve ervaring!
Onze deelname aan Voka Open Bedrijvendag was een absoluut succes met meer dan 2.000 enthousiaste bezoekers! Het was het ideale moment om onze duurzame nieuwbouwsite in de kijker te zetten en het grote publiek een unieke blik achter de schermen te geven. Bovendien konden we deze gelegenheid benutten om ons 40-jarig bestaan te vieren. We ontvingen talloze lovende reacties over de organisatie en veel bewondering over onze sterke groei van de afgelopen jaren.
We vinden het belangrijk om aan klanten te tonen hoe alles hier gemaakt wordt, en met welke inzet. Daarom deden we dit jaar mee met Voka Open Bedrijvendag. In onze geautomatiseerde maatwerkfabriek zetten we sterk in op ergonomie zodat mensen met zo weinig mogelijk moeite zo goed mogelijk kunnen werken. Ons ma en pa spraken vroeger over hun personeel altijd als gasten. Een gast die je in jouw huis ontvangt, mag niets tekortkomen. Met deze definitie voor personeel zijn wij opgegroeid: dat je gasten uitnodigt om te komen werken en dat ze zich welkom voelen op de vloer.
Onze deelname was een unieke kans om onze gloednieuwe accommodatie voor mensen met een niet-aangeboren hersenletsel aan het grote publiek te laten zien. Daarnaast konden we onze dagelijkse werking en uitgebreide therapiewerking toelichten. Naast alle infomomenten was er ook veel ruimte voor beleving, zoals ingedikte drankjes proeven, met de mond schilderen en rijden met een elektrische rolstoel. Het was inspirerend om geïnteresseerden, van studenten tot potentiële medewerkers en buurtbewoners, welkom te heten en onze werkzaamheden en mooie locatie te delen. Voka Open Bedrijvendag bood ons niet alleen zichtbaarheid, maar ook de gelegenheid om de passie en toewijding van onze zorgprofessionals in de schijnwerpers te zetten.
Met trots mochten wij bij OptimaT zo’n 5000 enthousiaste bezoekers ontvangen tijdens Voka Openbedrijvendag 2024. Alle bezoekers waren sterk geïnteresseerd en waren heel lovend en positief met superlatieven. Iedereen was sterk onder de indruk van ons uitgebreid aanbod aan activiteiten en diensten die we in ons bedrijf realiseren. We hadden meerdere (moeilijkere) vacatures openstaan en kort na onze deelname hadden we zeer veel spontane sollicitaties. Intussen hebben we ook reeds 4 van onze openstaande vacatures kunnen invullen. Wij kijken terug op een positieve en heel succesvolle en indrukwekkende zondag.
Met trots mochten wij zo’n 1600 enthousiaste bezoekers verwelkomen. Deze bijzondere dag bood zowel voor de professional, als de particulier een unieke kans om een kijkje te nemen achter de schermen en te ontdekken hoe ons bedrijf werkt. Bezoekers konden kennismaken met ons familiebedrijf, het uitgebreide aanbod aan bouwmaterialen en diensten, en kregen de mogelijkheid om met ons team in gesprek te gaan. Dit zorgde voor een geweldige energie en motivatie! Het was een inspirerende en leerrijke dag, vol interessante uitwisselingen en nieuwe contacten. Bedankt aan iedereen die erbij was!
Iedereen was enthousiast, geïnteresseerd en aangenaam verrast door onze werking, het machinepark en de verschillende activiteiten die we doen. Het was dus zeker een geslaagde dag!
Het was zeker een geslaagde eerste editie voor ons! We zijn geëindigd op 290 bezoekers, Vele bezoekers kwamen echt met een doel, om effectief de plannen van hun huis te bespreken i.v.m. een warmtepomp. Heel hard bedankt aan jullie om dit allemaal mee mogelijk te maken!
Wij willen jullie heel graag bedanken! Dankzij jullie hulp, uitleen van materialen, feedback en succeswensen kunnen wij terugblikken op een zeer succesvolle editie. Voka Open Bedrijvendag was een bijzondere meerwaarde voor ons 30-jarig bestaan en we hebben op deze manier ons bedrijf op een prachtige manier in de verf kunnen zetten. De lovende woorden van onze bezoekers waren hartverwarmend en bevestigen het succes van de dag. Dit had niet mogelijk geweest zonder de gezamenlijke inzet van ons fantastisch team!
Wat een geweldige ervaring voor onze eerste deelname! We hebben maar liefst 440 bezoekers mogen verwelkomen. We willen onze deelname voor volgend jaar dan ook graag meteen bevestigen! Bedankt voor de fijne samenwerking!
Voka Open Bedrijvendag was een hele drukke, maar ook mooie dag! We hebben zeer mooie reacties ontvangen van bezoekers en dankzij het goede weer bleven de mensen ook graag nog wat plakken.
Het was een geslaagde Voka Open Bedrijvendag voor ons! In totaal mochten we 736 bezoekers ontvangen. Velen van hen waren zeer enthousiast over de getoonde producten. De bezoekers vonden de rondleiding zeer interessant en boeiend!
Een virtual tour is een fantastische kans om onze fabriek én de processen waar we trots op zijn, aan een breed publiek te tonen!
Voka Open Bedrijvendag was een geweldige ervaring om positieve en verwonderde reacties te mogen ontvangen vanop de eerste rij. We zijn trots dat we onze innovatieve projecten en unieke samenwerkingen aan de buitenwereld konden tonen. Wij blikken alvast terug op een zeer geslaagde deelname, met 484 bezoekers!
We mochten 450 bezoekers ontvangen, en hebben 150 gratis gehoorscreenings uitgevoerd! Van de bezoekers hebben we heel wat positieve reacties ontvangen: ze hebben veel bijgeleerd, het was boeiend, een zeer mooi gebouw, uniek aanbod… Het is fijn dat Voka Open Bedrijvendag merkonafhankelijk is!
We zijn unaniem met heel het team super enthousiast over onze eerste deelname! De dag is geëindigd met 3.223 bezoekers. Dit zorgde voor een constante stroom aan bezoekers, maar een nooit te drukke ervaring voor de mensen die langskwamen. Met als resultaat dat we heel wat positieve opmerkingen hebben ontvangen!
In samenwerking met Voka Open Bedrijvendag ontwikkelden we een virtuele tour van Aquafin. Een rioolwaterzuiveringsinstallatie bezoeken? Checken hoe een werf er uitziet? Een kijkje nemen in onze gerenoveerde Campus Aquafin? Het kan allemaal! Op jobbeurzen gebruiken we VR-brillen om ons bedrijf voor te stellen aan potentiële toekomstige collega’s. Dat slaat aan: we krijgen positieve reacties van iedereen die we via de virtuele tour laten kennismaken met Aquafin. En we merken ook dat er meer mensen naar onze beursstand komen als ze zien dat er VR-brillen worden gebruikt, dat triggert de nieuwsgierigheid. Voor ons is het dus zeker een meerwaarde! We gaan dan ook bekijken hoe we de virtuele tour via VR-brillen ook nog op andere vlakken kunnen inzetten. We denken dan aan onthaaldagen voor nieuwe collega’s, bezoekers die even moeten wachten in onze lobby of tijdens opleidingen.
Onze virtuele tour maakt het mogelijk om een breed publiek op een interactieve en laagdrempelig manier kennis te laten maken met Familiehulp als mogelijke toekomstige werkgever. Ook de samenwerking met Voka Open Bedrijvendag loopt bijzonder soepel.
Een virtual tour is de perfecte tool om onze prospecten een voorsmaakje te geven van wie we zijn en wat we voor hen zouden kunnen betekenen.
Voor Tereos Starch & Sweeteners Belgium is de digitale bedrijfsrondleiding de ideale manier om mensen een blik achter de schermen te gunnen. Dit biedt een uitstekend alternatief, aangezien bezoeken niet altijd evident zijn wegens het 24 uur op 24 lopend productieproces.
Heel wat mensen maakten enthousiast kennis met onze producten. Vooral de productiehallen en fijne werksfeer hebben een grote indruk nagelaten bij onze bezoekers. We hebben 437 goodiebags uitgedeeld, die heel goed ontvangen werden. Hopelijk denken onze bezoekers na Voka Open Bedrijvendag nog vaak aan Wiese terug!
Dankzij de enthousiaste inzet van onze collega’s en de ondersteuning van het team van Voka Open Bedrijvendag was onze eerste deelname een groot succes! Vol trots toonden we aan 2000 bezoekers ons nieuw ultramodern commissariaat.
Vanuit fierheid en passie voor de zorgsector, hebben alle collega’s enorm hard meegewerkt aan deze dag. Dankzij Voka Open Bedrijvendag namen heel wat geïnteresseerden de kans om eens achter de schermen van een ziekenhuis te komen kijken en ons ruim aanbod aan diensten te ontdekken.
Als een jonge start-up was het een bijzondere eer om meer dan 800 geïnteresseerde bezoekers te verwelkomen. Het voelt als een bevestiging van ons werk en streven naar innovatie. We zijn dan ook ontzettend dankbaar voor deze kans, om ons verhaal te delen en ons bedrijf te presenteren aan zo’n geweldig publiek en pers.
Nooit gedacht dat we met Voka Open Bedrijvendag zoveel bezoekers over de vloer zouden krijgen! We hebben meer dan 3 000 Bicky’s en bijna 2000 party snacks kunnen laten proeven aan onze bezoekers. Onze medewerkers waren enthousiast om hun bedrijf aan familie en vrienden te tonen. Hun glimlach, zelfs dagen nadien, maken dit mee een geslaagd event!
We sluiten Voka Open Bedrijvendag af met 1309 bezoekers en een toch wel heel opvallend verhaal. Een jongetje van 10 zei vol overtuiging tegen zijn papa “Later wil ik hier komen werken!”. Deze dag overtrof al onze verwachtingen.
Wat een topdag! Iedereen, zowel onze medewerkers als de bezoekers, hebben er volop van genoten! Een zeer groot succes was de verkoop van onze nieuwe potjes mosterd. De ondersteuning, opvolging en bereikbaarheid van het team van Voka Open Bedrijvendag is heel goed georganiseerd!
1 200 bezoekers kwamen vol bewondering naar ons bedrijf in werking kijken. Er ging veel aandacht naar onze tijdslijn, want we bestaan inmiddels al 35 jaar. Een welgemeende dankjewel aan het team van Voka Open Bedrijven voor de ondersteuning! Mede door jullie is deze dag feilloos verlopen, hebben we heel wat bezoekers kunnen spreken en laten zien wat ons familiaal bedrijf te bieden heeft.
Voka Open Bedrijvendag is een feest van innovatie en verbinding. We hebben boeiende en waardevolle contacten kunnen leggen. Zelfs onze eigen klanten transformeerden tot trotse ambassadeurs! De sterke ondersteuning van het team van Voka Open Bedrijvendag zorgde ervoor dat onze deelname overal zichtbaar was, zowel online als ter plekke.
Voka Open Bedrijvendag is een bijzondere gelegenheid om te delen wat UNIE-K te bieden heeft, namelijk zorgen voor mensen met een beperking. De bezoekers spraken vol lof over onze werking. Dit is een bevestiging van ons voortdurend streven naar kwaliteit en innovatie, en toont ook aan dat onze inspanningen oprecht gewaardeerd worden! Onze groene locatie heeft een duidelijke impact nagelaten bij de bezoekers. Deze draagt dagelijks bij aan de positieve sfeer en het welzijn van onze medewerkers!
Het was zeker en vast een geslaagde editie! Alles is vlot verlopen, de collega’s waren enthousiast om hun werk te tonen aan familie, vrienden en geïnteresseerden. Het geeft een boost aan de teamgeest!
We konden bijna 1.500 enthousiaste bezoekers een verrassende blik achter de schermen gunnen. Onze medewerkers waren fier om te kunnen tonen welk fantastisch werk ze elke dag leveren. Voka Open Bedrijvendag was een succes!
Wij bestaan momenteel 15 jaar, dus voor ons is dit het perfecte momentum om nieuwe producten in de kijker te zetten. Zo lanceren we vandaag een nieuwe bidirectionele laadpaal. Het is heel leuk om te zien dat er zoveel mensen zijn die zondag de tijd nemen om naar ons toe te komen!
Heel wat bezoekers namen zondag een kijkje achter onze schermen. Er ging heel veel aandacht naar onze nieuwe centrale schrijnwerkerij. Ook de nieuwe Walth-shop in Genk kende veel bezoekers! Dank u wel aan de 600 bezoekers die onze nieuwe site kwamen bezichtigen!
Een gerenoveerd industrieel pand vraagt extra aandacht. Daarom kwamen 1.500 bezoekers met eigen ogen de woon- en werkmogelijkheden bekijken tijdens Voka Open Bedrijvendag. Kortom, deze dag is dé gelegenheid om ons nieuwe gebouw bekend te maken!
Zit je met een vraag? Wij bieden antwoorden
-
Moet je rekening houden met beperkte capaciteit? Of zijn veiligheidsredenen voor jou een prioriteit? Dan biedt Voka Open Bedrijvendag een handige tool waardoor je zonder zorgen je bezoekers kan ontvangen. Mocht je verder nog vragen hebben, vraag zeker naar meer informatie.
-
Ontdek wat er inbegrepen is in je deelname! Mocht je verder nog vragen hebben, aarzel niet om contact op te nemen!
-
Elk bedrijf geeft op zijn bedrijfspagina aan of het al dan niet toegankelijk is voor rolstoelgebruikers. Als je de praktische zoekfilter benut, kan je deze toegankelijkheid ook als zoekcriterium instellen en zo de gewenste bedrijven uit de deelnemerslijst filteren.
-
Elk bedrijf dat de deuren opent voor de grote massa, is er zich van bewust dat er ook kleine bezoekertjes langskomen. Het Voka Open Bedrijvendag team reikt de bedrijven tips aan om de kinderen mee te betrekken in het bedrijfsbezoek en animatie op maat te voorzien. Bedrijven geven zelf aan op hun bedrijfspagina of het bezoek leuk zal zijn voor kinderen en wat er juist voorzien is voor hen. Kan een bedrijf om veiligheidsredenen geen kinderen toelaten, dan staat dit expliciet vermeld. Vaak wordt bij die bedrijven wel opvang voorzien gedurende de rondleiding.
-
Je kan bedrijven zoeken op locatie, en je kan natuurlijk ook gebruik maken van de kaartweergave, waar je eenvoudig kan inzoomen op jouw regio.
-
Bekijk hiervoor zeker onze privacy policy op onze website, terug te vinden onderaan in de footer.
-
Bekijk ons duidelijk stappenplan. Veel succes!
-
Zeker en vast! Geen enkel ander evenement biedt de mogelijkheid aan potentiële medewerkers om je bedrijf op een heel anonieme en vrijblijvende manier te ontdekken. Ze ontdekken wat je doet, wat de job-inhoud is, wie de toekomstige collega’s zijn en hoe de sfeer zit. Dit zijn allemaal essentiële factoren om te beslissen of je ergens aan de slag wil.
Lees tal van succesverhalen van bedrijven die reeds hebben deelgenomen.
-
Volgens de Arbeidswet mag er op zondag geen arbeid uitgevoerd worden. Maar in het geval van Vok Open Bedrijvendag voorziet diezelfde wet wel een uitzondering, voor “deelneming aan manifestaties van alle aard, o.m. aan salons, tentoonstellingen, musea, jaarbeurzen, nijverheids- en landbouwtentoonstellingen, markten, braderijen, optochten en sportmanifestaties.”
-
De uitzonderlijke prestaties van je werknemers op Voka Open Bedrijvendag moet je ook in een uurrooster opnemen. Daarvoor kan je de techniek van tijdelijke wijziging van het uurrooster toepassen. Je zorgt ervoor dat je een bericht, via aanplakking, minstens 24 uur op voorhand uithangt in je onderneming. Daarop vermeld je de uren die jouw medewerkers die zondag moeten presteren waarna je het document van een datum en een handtekening voorziet.
-
Als jouw werknemers hun gewone uurrooster hebben gepresteerd in de voorbije zes dagen, zullen de uitzonderlijke prestaties op Voka Open Bedrijvenzondag als overuren aanzien worden. Dit betekent dat je een toeslag van 100%, en een aantal uren betaalde recuperatie, moet toekennen gelijk aan het aantal gepresteerde uren op die zondag.
Kwam je met jouw werknemer overeen om hem in de weekdagen voor Voka Open Bedrijvendag een dagje vrijaf te gunnen voor zijn inzet op zondag, zal je de overurentoeslag niet moeten betalen. Dat komt omdat er effectief niet meer gepresteerd is gedurende die week dan de normale arbeidsduur.
In sommige sectoren of ondernemingen bestaat er ook een zondagtoeslag voor iedere prestatie op zondag. Je kijkt best even na of dit ook voor jou het geval is. -
Op deze website kan je via ‘ontdek > alle deelnemende bedrijven‘ de bedrijven selecteren die bij jouw interesses passen. Je kan eenvoudig zoeken op naam van een bedrijf, postcode en sector, of uitgebreid via de filter. Elk bedrijf heeft een bedrijfspagina waarop je kan lezen wat er allemaal te beleven zal zijn op Voka Open Bedrijvendag. Je komt er ook meer te weten over het bedrijf zelf.
Verder vind je in de krant De Zondag, die bij de Vlaamse bakker ligt, een overzicht van de deelnemende bedrijven in jouw regio op zondag 28 september.
-
Onbetaalde inhaalrust voor zondagsprestaties, overuren of niet, moet je sowieso toestaan en dit binnen de zes dagen na de zondag van Voka Open Bedrijvendag. Deze kan je wel plaatsen op een dag die voor jouw werknemer hoe dan ook een ‘vrije dag’ is.
-
Voka Open Bedrijvendag gaat elk jaar door op de eerste zondag van oktober. In 2025 vindt de 35e editie plaats op zondag 5 oktober. De bedrijven openen de deuren van 10u ’s ochtends tot 17u in de namiddag. Uitzonderingen hierop staan duidelijk aangegeven bij de bedrijfsinformatie.
-
Voka Open Bedrijvendag is vaak een familie-uitstap. Een activiteit voor de jongere bezoeker is steeds een trigger voor een bezoek.
-
Check eerst bij je sociaal secretariaat vooraleer je met vrijwilligers in zee gaat.
-
30 juni, op die manier kan tijdig alle materiaal besteld (gepersonaliseerd) worden en kan jullie deelname voldoende gepromoot worden via de Voka Open Bedrijvendag-kanalen.
-
1. Zowel het logo als de benaming van Voka Open Bedrijvendag (Studio Aperi Negotium) zijn beschermd. Dit betekent onder meer dat de deelnemende bedrijven het enkel binnen het kader van de organisatie en op de voorgeschreven wijzen mogen gebruiken. Hetzelfde geldt voor alle overige ontwerpen en concepten in het kader van de organisatie.
2. De onderschrijving van het inschrijvingsformulier impliceert in hoofde van de deelnemende bedrijven kennisname van en akkoord met de algemene voorwaarden. Op elk moment heeft de organisatie het recht om een inschrijving te weigeren als het bedrijf niet aan het concept beantwoordt of als het de algemene voorwaarden en spelregels niet wil respecteren.
3. Door zich in te schrijven verbindt het bedrijf er zich toe, aansluitend op de organisatie van een Voka Open Bedrijvendag binnen haar onderneming, de uitdrukkelijke link te leggen met de organisatie Voka Open Bedrijvendag (Studio Aperi Negotium) in al haar communicatie rond haar open-deur-dag. Het deelnemende bedrijf verbindt er zich eveneens toe enkel de door de organisatie Voka Open Bedrijvendag (Studio Aperi Negotium) ter beschikking gestelde materialen te gebruiken als communicatiemiddel en onder geen enkel beding (behalve bij uitzonderlijke toestemming) eigen ontwerpen hiervoor aan te wenden. Dit om een uniforme aanpak toe te laten die zowel in het belang van alle deelnemers als van het evenement is. De deelnemende bedrijven zijn verantwoordelijk voor het correcte gebruik en verwijdering na het evenement van de ter beschikking gestelde materialen.
4. Voka Open Bedrijvendag (Studio Aperi Negotium) is in geen geval aansprakelijk voor eventuele ongevallen. Voor de volledige organisatie binnen de bedrijfsgrenzen, en eventueel daarbuiten in geval van organisatie van bijkomende activiteiten op initiatief van het bedrijf, dient het bedrijf zich ten allen tijde voldoende te verzekeren, door ofwel een bijzondere verzekering af te sluiten ofwel een bevestiging te kunnen voorleggen dat de organisatie gedekt is door de bestaande bedrijfsverzekering.
5. De inschrijving op zich is definitief vanaf de ondertekening van het inschrijvingsformulier. Indien een bedrijf wenst af te zien van deelname, moet alles wat gefactureerd is, betaald worden. De deelname kan niet verschoven worden naar volgende edities. Ook wat betaald werd kan niet aangewend worden voor een volgende deelname.
5a. De factuur kan slechts binnen de acht dagen na factuurdatum worden geprotesteerd per aangetekend schrijven.
5b. Indien binnen het kader van de organisatie goederen geleverd worden of diensten gepresteerd die gebreken vertonen, dient desaangaande onmiddellijk en uitgebreid een schriftelijk protest binnen de 48 uur na levering te gebeuren. Leverings- en organisatiedata zijn louter indicatief en binden Voka Open Bedrijvendag (Studio Aperi Negotium) niet. Eventuele wijzigingen geven geen recht op terugbetaling en/of schadevergoeding.
5c. Bij inschrijving wordt het deelnamebedrag 14 kalenderdagen na inschrijving voor 100% gefactureerd.
5d. Bij gebrek aan betaling van de facturen op vervaldatum, is van rechtswege en zonder enige ingebrekestelling een verwijlintrest van 12%/jaar verschuldigd. Daarenboven is een forfaitaire schadevergoeding verschuldigd gelijk aan 10% van het factuurbedrag, met een minimum van € 125 en een maximum van € 2500 voor de veroorzaakte administratieve kosten. Het trekken van een wissel geldt nooit als schuldvernieuwing.
5e. De levering van de materialen van het standaardpakket is inbegrepen in de deelnameprijs. De materialen worden slechts geleverd bij betaling van alle openstaande facturen. De terugname van de te recupereren materialen gebeurt door Voka Open Bedrijvendag (Studio Aperi Negotium) nadat Voka Open Bedrijvendag heeft plaatsgevonden. Beschadigde of verloren materialen worden aangerekend.
6. In het kader van het project Voka Open Bedrijvendag, kan het deelnemende bedrijf een goed doel steunen. Dit goede doel wordt door het bedrijf op vrijwillige basis gekozen en moet een sociaal of caritatief, en niet-commercieel en/of niet-politiek karakter hebben. Voka Open Bedrijvendag (Studio Aperi Negotium) kan onder geen enkel beding aansprakelijk gesteld worden voor eventuele problemen tussen het bedrijf en haar gekozen goed doel.
7. Voka Open Bedrijvendag (Studio Aperi Negotium) behoudt zich het recht voor om naast de organisatie van het lokale of algemene goede doel binnen de deelnemende bedrijven op Voka Open Bedrijvendag een of meerdere activiteiten op te zetten dan wel deze te ondersteunen. De deelnemer verplicht zich tot deelname aan de door de organisatie georganiseerde activiteiten in het kader van Voka Open Bedrijvendag, behoudens in die gevallen waarin deze strijdig zouden zijn met het algemeen belang van de deelnemer. Verkoop en/of veiling binnen het kader van Voka Open Bedrijvendag kan slechts na voorafgaande schriftelijke toestemming van de organisatie, zonder dat deze toelating evenwel ooit enige aansprakelijkheid op welk vlak dan ook zou kunnen impliceren in hoofde van Voka Open Bedrijvendag (Studio Aperi Negotium).
8. In geval de organisatie beslist dat het evenement door overmacht afgelast wordt, kunnen de deelnemende bedrijven geen aanspraak maken op enige schadevergoeding van de organisatie.
9. Het deelnemende bedrijf aanvaardt dat de organisatie de namen en logo’s van de partners en sponsors van het evenement op alle documenten en ook de dag zelf in de onderneming kan profileren.
10. Eventuele betwistingen betreffende de toepassing en/of interpretatie van deze algemene voorwaarden dienen voorgelegd te worden aan de rechtbank bevoegd voor de plaats waar de zetel van Voka Open Bedrijvendag (Studio Aperi Negotium) is gevestigd.
11. Voka Open Bedrijvendag (Studio Aperi Negotium) kan op ieder moment het aantal actieve personen hier opgegeven controleren en een aanpassing van de deelnameprijs factureren.
12. Wet op de privacy van 8 december 1992: Uw gegevens worden opgenomen in ons bestand om u op de hoogte te houden van onze promoties doch kunnen tevens worden gebruikt om door te geven aan onze partners en sponsors met het oog op aangepaste direct marketing acties.
Deelnemen aan Voka Open Bedrijvendag met je organisatie
cebeZin gekregen om mee op de kar te springen van Voka Open Bedrijvendag en wens je je in te schrijven? Vraag vrijblijvend een offerte op & wij nemen binnen de week contact met je op.